Translate

divendres, 3 de setembre del 2010

massificació

Bona nit boletaires .
Em sembla que demà la cosa estarà a reventar de gent , els diaris no paren de dir que ja hi han bolets . Aquest matí , en MARC del secret més ben guardat , ha estat a tv3 , dient que el Ripollés n'estava plé de bolets , fins i tot els pobles ( no seré jo el que torni obrir aquest debat , que ja es molt vell) , També a 8TV sortia un col.laborador de l'Arús , i periodista de la vanguardia , que ben bé se n'en fotia de l'altre de Tv3 .
Voleu dir que entre tots no estem fent un grà massa? , després ens queixem de com està el bosc , de quants cotxes que hi ha , aqui abans no hi venia ningú , cada dia hi han menys bolets . No us sonen aquestes frases? segur que tots l'hem dit alguna vegada , no?.
El que està clar , que cada dia en som més de gent que puja al bosc , i amb això tindrem que passar .
Només es una reflexió meva , sense ganes de que ningú es molesti , que en penseu vosaltres companys?
SALUT I PELAS

1 comentari:

  1. Que alguns boscos estan massificats, no ho pot negar ningú. Però també resten racons amagadets i poc coneguts, gràcies a Déu, on un es pot trobar sol o, si més no, com en família. La meva teoria és que si el bosc es cuida, dóna igual que hi passi molta gent perquè l'any següent (o la setmana següent) tornarà a donar-nos fruits en forma de bolets. Però això sí, S'HA DE CUIDAR, i per això s'ha d'estimar.
    El que sí que em supera és tanta publicitat als diaris i especialment a TV3 (que per altra banda és un mitjà que vol donar-se-les d'expert i diu força tonteries quan parla de bolets).

    ResponElimina