Translate

divendres, 20 d’agost del 2010

PRIMERES SORTIDES AL JUNY

Bona nit companys boletaires , ja feia temps que no anava a buscar bolets , pero pel juny vaig fer les primeres sortides .
La primera , malament , nomes vaig trobar carreretes i algun pinatell.



A la segona , ja vaig tenir una mica mes de sort , aqui ja vaig trobar ceps i carreretes , pero tot s'ha de dir molts del ceps estaven corcats.






I LA COLLITA , JO CREC QUE NO ESTA MALAMENT , NO?


Ja no m'en recordava , la culpa que no vagi tot el que voldria al bosc , la tenen aquests 2 campions , el futur .

El que te la copa es el meu gran , L'ERIC

.

I aquest es L'ORIOL

1 comentari:

  1. Enhorabona per tornar a publicar. Ho estava esperant des de feia temps. Això de reiniciar la temporada de bolets està molt, però que molt bé. Si vols veure les darreres sortides meves, ja saps on les trobaràs: http://boletairegironi.blogspot.com/
    Una abraçada.

    ResponElimina