Translate

dimecres, 25 d’agost del 2010

CONTE D'AGOST

Tot va començar ahir . Un dia fluix de feina , però quasi a l'hora de plegar , sorpresa , tens un viatge a Puigcerdà , quin pal , però al menys farem una mica mes de calés , que tal com esta la cosa ja va bé.


Quant ja estava arribant a Guardiola , m'hi vaig fixar i si , allà estaven elles . Les iaies de sempre venent rovellons a peu de carretera , al costat de la benzinera , va ser massa per a mi , tot el viatge que quedava pensant en els bolets :quant podré anar?,i vaig demà?, que dirà la dona?.

Al arribar a casa i després de dues hores de donar-li voltes , encenc l'ordinador , per fí m'ha arribat el missatge de l'Ironboletaire , ja puc entrar al fòrum de catbolet . Ara que , només em faltava aixo , començo a tafanejar pel forum i : rovellons , ceps , rossinyols . Que passa , l'Ivan , l'IRON , l'Ilde i mes que segur em deixo , tots amb grans collites , quina enveja .

Em poso nerviós , truco al meu gran amic de la feina i a sobre em diu que diumenge puja a pel rovello , no pot ser , tot m'encamina a pujar a buscar bolets dissabte . M'en vaig a la dutxa a aclarir les idees .

Hola!!!! , criden els nens ,ja som aquí , ara arriba la mama . Neneeeeeeee crida la dona , encara no he sortit de la dutxa , m'asseco ràpid , que pasa nena? . Recorda que tens que trucar al meu germà que et doni l'adressa de l'apartament....

XOOOF!!!!!!!!!!!!!!!! , NO M'EN RECORDAVA , tenim que passar el cap de setmana a la platja amb el cunyat . A DEIXAR EL BOLET PER UN ALTRE SETMANA.



SALUT I PELAS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada