Translate

dilluns, 11 d’octubre del 2010

ELS PRIMERS OUS DE REIG

Bona nit companys , el dissabte vaig fer la primera sortida a buscar ous de reig , no hi havia anat mai , però gracies a una gran boletaire , vaig poder ensopegar amb el lloc , al parar al bosc , rapid vaig trobar els primers.



Vinga la cosa anava rapida , ara un més.




I que m'en dieu d'aquest parell?



La joia del dia .



Collita d'ous de reig .



Vaig canviar de zona , i vaig trobar uns quants ceps , però molts es van quedar al bosc , ja que estaven podrits .


La cosa anava be , tenia temps i apa , cap a un altre lloc .

Aqui ja vaig collir , pabrassos per al pare , diu que es el bolet que més li agrada.



ROSSINYOLS




I CARLETS




I aqui està la collita , poca cantitat , però molta varietat.



Ara toca l'assignatura pendent de les trompetes , però abans demà aniré amb els crios a veure si cullo rovellons i llanegues negres .

SALUT I PELAS


1 comentari:

  1. Molt bé Xavi! a veure si en deixes pels demés!!
    La tercera foto maquíssima.

    ResponElimina