Translate

diumenge, 3 d’octubre del 2010

Bona tarda boletaires .
Ahir sortida pels boscos del berguedà , 1000 mts d'alçada i una temperatura de 15 graus tot el matí








No coneixia el bosc , vaig arribar molt aviat , i fins que no es va fer de dia , no vaig començar a buscar , va costar , però per fí vaig trobar el primer rovelló.







Després ja varen anar sortint les rovelloneres.





Bolet raro , hydinellum ferrugineum






Bolet de tinta.




Collita , ja feia temps que no disfrutava tant .
Ja espero amb candeletes un altre sortida espero que sigui tant profitosa com aquesta .
SALUT I PELAS

2 comentaris:

  1. Potos, bona collita, jo avui per primera vegada cap el boscos de Lluçanes, tampoc coneixia... em disfrutat moltissim...

    ResponElimina
  2. Potos , t´has posat les botes, aixó de sortir a investigar i trobar una bona collita dona més satisfacció encara, felicitats.

    ResponElimina