Translate

dimarts, 26 d’octubre del 2010

ULTIMS BOLETS DEL BERGUEDÀ

Bona nit boletaires .
Aquest dissabte , vaig sortir sol , a mirar els boscos del berguedà que tants bons resultats m'havien donat ultimament . Resultat , un fracàs , només un parell de rovellons , menys mal que baixant cap a la furgo , vaig trobar una llaneguera , nomes en veia una , però en van sortir 23 , quina alegria . Tenia que estar d'hora a casa , a les 11 del mati ja que l'Eric tenia partit , però al trucar a casa la Montse , em va dir que es trobava malament i que no hi aniría . Vaig aprofitar per a fer una inspecció per uns boscos de Navas , tot molt brut , encara vaig recollir algun rovelló.
LA PRIMERA LLANEGA
LA LLANEGUERA , ni havien mes , però la camera no donava .
QUE MACA .
COLLITA
DETALL DE LA COLLITA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada